Tävling!

Jag är ju som ni kanske vet just nu gravid i v.19 (18+3) och nu märker jag verkligen att magen börjar växa, kläderna börjar bli lite för tighta och jag förstår inte hur vinterjackan/vårjackan ska kunna passa sen, det kommer inte gå! Förra året köpte jag en jacka som sitter så perfekt som den bara kan sitta, självklart ganska tight så den lär nog inte passa så länge. Men så såg jag en perfekt tävling i en blogg jag börjat följa så nu tänkte jag vara med och tävla och så hoppas vi på att jag vinner så jag slipper gå med öppen jacka i vinter/vår! Haha!
 
Helst skulle jag vilja vinna jacka nr två, tycker den var sjukt snygg, en sån kappa har jag velat ha tidigare och nu när det finns en i gravidvariant vore det ju kanon!
 
 
http://paulas.me/tavling-2/
 
 
Håll tummarna för att jag vinner nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0