Sömnprataren Sara

Jag är en jävel på att prata i sömnen, ofta och mycket. Johan har blivit lurad så sjukt många gånger genom att han tror att jag är vaken. Så nu brukar han alltid börja ställa massa frågor för att se om jag sover eller inte, dock har jag överlistat honom igen eftersom jag svarar på frågorna fast jag pratar i sömnen. Sist jag gjorde det lät det såhär..

Sara : Jag vet var man har pengarna!!
Johan : Jaha, var har man dom då? (pratar som man pratar med ett barn)
Sara: På bankeeeeeeen

Hahaha sen vaknar jag typ två sekunder efter det, kastar mig upp ur sängen och gormar något med "Jag ska kissa!!" haha Johan trodde jag hade blivit totalt dum i huvudet, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0