10/10-10

Det blev verkligen en kanon kväll igår! Tack till alla som kom och gjorde det såå bra och tack för dom fina presenterna! Jossan gav mig torr-shampo och hon och Linda gav mig en rosa snuggruggler (fleece filt med ärmar) och sen av dom andra fick jag en fin "ljus stake".

Det började droppa in folk vid sex och vi började med att köra spelet "med andra ord", syskonen Asp vann lätt, haah! Sedan körde vi på hela kvällen, tror vi var ungefär 15st som dansade och sjöng här hemma innan dom flesta av oss gick vidare till krogen för massa drag med knuffandes, sprit kastning och allmänt spår och massa roligt! 
    Idag vaknade jag vid ett taget och då var det bara att gå upp och börja städa och ta bort spyor och skit, verkligen nackdelen med att ha fest, och av ljudet på datorn verkar vi ha varit ganska högljuda igår men härliga grannar har vi verkligen som inte har klagat en enda gång! Men ja fan vilken bra kväll det blev och alla verkar ha haft galet roligt!

Nu ska jag borsta tänderna och sen funderar jag på att lägga upp alla bilder från igår på Facebook, fanns en del roligt i kameran idag haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0