18 oktober 2010

Igår var jag hos Louise hela dagen, drog bara hem och lagade lite mat med Johan en stund och sen kom Louise och Jonna och hämtade mig så åkte vi och köpte lite naturgodis och sen blev det filmkväll. Vi tittade på filmen 2012, det är verkligen en sevärd film! Alla grät typ hela filmen igenom, haha!
       När jag skulle hem hade min puckopojkvän klantat sig lite så Annapanna fick komma och hämta mig, men det blev en mysig pratstund i bilen iaf så inga fel där inte!

Gick upp vid nio idag och duschade, har nyss ätit nu så ska fixa mig lite snabbt och sen ska Johan och jag åka till hans mormor och fika så snart vi är klara. Efter det ska vi nog till affären och veckohandla och sen vet jag inte vad vi ska göra. Jag skulle behöva diska och sen vill jag umgås med Anna, får se vad jag hinner med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0