Shopping

Anna och jag åkte ju och skulle köpa en cykel till Johan, men den hade dom inte hemma så vi reserverade en tills när dom kommer hem. Sen åkte vi till Ikea där jag blandannat köpte en kökslampa, så snygg! Sen glev vi in på lite andra affärer innan vi åkte hem igen. Så nu har vi satt upp min lampa, hennes kökslampa och varit och handlat glödlampor, sen var vi förbi sväronen en sväng också. Nu ska jag lägga in lite snygga bilder på datorn och facebook på allt möjligt och sen hoppas jag att Johan kommer hem snart, vill se vad han tycker om lampan och så vill jag att han ska laga mat, haha!

Köpte förresten en jätte snygg receptbok där man ska skriva in sina egna recept och sen köpte jag en sockerströare och lite sånt..

Update: Jompa kom precis hem, han gillar lampan, gillar mina ideér över saker jag valt ut som vi ska köpa när vi fått tag i en tv. Dock ville han inte laga mat till mig så strax ska vi kila iväg till pizzerian, mys söndag!


Kommentarer
Postat av: J

haha<3

2010-09-05 @ 22:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0