18 maj 2012

God morgon freeedag!!
Vaknade vid åtta idag och började direkt ringa min doktor (hon har sagt att jag själv ska ringa henne för att få veta vad proverna dom tagit visat) och ringde sen i en timme hela hela tiden men nej det var bara upptaget så jag får väl försöka ringa från jobbet nästa vecka. Ringde sen veterinären för att kolla upp lite saker om Molly men ah vi ska avvakta lite där..

Har ätit frukost och nu ska jag nog ta och fixa mig lite, ungefär halv tolv ska jag möta upp Jonna och Louise för en efterlängtad sushibuffe, sååå gott ska det bli! Sen ska vi ner på stan och kolla efter skor till Jonnas student och jag ska lämna tillbaka joggingtightsen och leta efter ett par nya!

Ikväll blir det tacos med Jompa och sen får jag se vad vi ska göra, känns som att det blir en väldigt bra dag iaf!


En vääldigt gammal bild på mig och mina fina!
Så himla mycket har hänt sedan dess men vi håller fortfarande ihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0