26 april 2013

Hej där!
Neah har senaste dagarna börjat med något nytt, när hon har ätit på morgonen så krånglar hon runt tills hon blir övertrött så hon måste bli buren hela tiden tills hon är så extremt trött att hon somnar flera timmar senare. Så idag höll hon på till strax efter elva och då kunde jag få i mig lite frukost och få klä på mig. När hon vaknat så fick hon äta sen gick vi ut på en lång promenad med Maria och Vilja, Molly fick också följa med så klart!
Riktigt skönt var det att bara gå och prata!

Kom in igen för ett tag sen så nu har jag slängt på en tvätt med Neahs kläder och sorterat massa tvätt som vi ska köra i stora tvättstugan ikväll.
Nu borde prinsessan vakna igen när som helst och vara hungrig och sen kommer nog J hem snart!

Trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0