2 november 2013

Idag är det lördag den 2 november 2013 och det betyder att Johan och jag har varit tillsammans i 4år och 6månader och vi har även varit förlovade i 6månader och om två dagar blir vår älskade lilla prinsessa 7månader!
Dom här åren vi har haft tillsammans är verkligen dom bästa i mitt liv och vi har gjort så mycket roligt och upplevt helt underbara saker tillsammans! Ett liv utan Johan är verkligen inget jag kan tänka mig!
 
 
Om ett tag när Neah har fått lite lunch så ska vi åka hem till sväronen och träna lite och sen tänkte vi bjuda på lite fika som jag bakat under veckan. Sen ikväll ska vi ha myskväll, lilla familjen bara! Vi ska köpa någon god mat (om något är öppet) och så ska jag fixa pannacotta till efterrätt och sen blir det bara massa mys!
 
Ha en toppendag hörrni, för det ska vi ha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0