Gårdagen!

Igår plingade det på dörren och faster Anna klev inte, Neah blir så galet glad varje gång hon kommer! Spelar ingen roll om det gått flera veckor sen dom sågs senast så blir hon ändå superglad! Jag lagade potatisbullar till lunch och sen drog Anna och jag och handlade lite och när vi kom hem igen så gjorde jag havrebollar, sååå gott!
 
På kvällen så kom Måns, Johanna och Nellie över hit och dom hade med sig massor med gott! Glögg, lussekatter och julmust och så bjöd vi på havrebollar och så tittade vi äntligen på Dumma mig 2. Riktig rolig var den och vi hade en supermysig kväll även om vi alla var väldigt trötta.
 
Vi fick även inbjudan till Nellies dop, Johanna hade gjort en egen inbjudan som var så himla fin! Och så frågade dom om vi ville bli Nellies Gudföräldrar, wihuu! Tänk att världens finaste tjejer är min bebis och min blivande guddotter, inte helt fel!
 

Att ta kort på dom här två tillsammans var ju inte det lättaste..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0