Ny overall

Jag har haft så himla svårt att hitta en vinteroverall till Neah! Jag har haft en idé i huvudet om hur jag önskade att den såg ut men har inte alls hittat någon och dom enda jag har gillat har kostat över 1000kr och det vägrar jag lägga när hon är så liten och mest sitter i vagnen. Så fick jag tipset att kolla in tradera och där hittade jag en overall som jag blev såå kär i! En Molo pyxis, nypris ligger på ca 1400kr för en i Neahs storlek men jag vann den här för lite mer än 500kr. Den är begagnad men jag hoppas att den ska vara så fin som den är på bilderna! För jag älskar hur den ser ut på bilderna! Nu behöver jag bara köpa tossor att ha till!
 
Så nu hoppas jag att vi får hem den snart!
 
(Säljarens bilder som jag lånade från annonsen)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0