15 oktober 2013

God morgon!
I natt sov Neah från typ 19.45 till 7, så himla skönt! Dock ville hon ju inte somna om efter att hon hade ätit då men hon låg iaf i sin säng ett bra tag. Drömmen vore ju om hon ville sova 20-8 men jag ska inte klaga, hon sover ju väldigt bra nu med!
 
Idag hade jag tänkt att vi skulle gå till öppna kyrkan men just nu känner jag att vi har massor att göra här hemma så jag tror vi ska strunta i det.. Har fortfarande disken kvar, har en maskin tvätt kvar efter den jag kör nu, skulle behöva fixa lite med fårskinnet som Neah ska ha i vagnen. Just nu är det så stort så Neah inte skulle få plats om jag la i det, haha!
Ska även försöka hinna med att skicka tillbaka en grej jag hade beställt fel också!
 
Ikväll är det äntligen dags för träning igen! Dock slutar Jossan typ några minuter innan den börjar så vi får se om hon kan komma ifrån så att vi hinner ner, men det hoppas vi på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0