22 oktober 2013

God morgon!
I natt har jag och Neah haft operation Inteätapånatten, Neah somnar oftast senast kl.20 efter att ha druckit välling och sen brukar hon vilja äta en gång vid typ 6 och sen somnar hon om till 8-8.30. Men nu har jag bestämt att hon är stor nog att vänta med sitt mål till typ 8 och så går vi upp sen. Så idag när hon vaknade så gav jag henne bara nappen tills hon somnade om och då sov hon till 8.30, såå skönt! Så nu ska vi försöka med det här lite så det förhoppningsvis kan bli en vana för henne.
Haha och ja, självklart så skulle jag ge henne mat på natten/tidigt på morgonen om jag trodde att hon var hungrig men det verkar hon inte direkt vara..
 
Nu har jag precis ätit lite frukost så jag ska klä på oss och kila ut i regnet med Molly, blöh!
Senare blir det lunch och så ska vi nog ta och gå till Öppna Kyrkis och leka lite tror jag!
Ikväll är det träning som vanligt och ja, så ser dagens planer ut!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0