24 oktober 2013

Hejsan!
Vilken underbar natt vi hade inatt! Och det märks på Neah att hon har sovit bra för hon är väldigt nöjd! Hon fick välling igår kväll och somnade strax efter 19.30 och sen sov hon som en stock till 7.30, under hela natten var jag upp kanske 2 gånger bara och gav henne nappen. Sen när hon vaknade så låg och och busade för sig själv i sängen till typ 8 och då gick jag upp och fixade välling åt henne. Älskade lilla prinsessan!
 
Nu har jag precis ätit frukost och Neah sitter på golvet och leker, eller ja just nu hör jag att hon stånkar så nu är det något annat på g, haha!
Ska ta och fixa mig lite snart sen kila ut på en promenad så Neah får sova en stund och Molly får röra lite på sig. Efter lunch så ska vi gå över till Sanna och Adrian och leka, det var ett par veckor sen så det ska bli riktigt roligt!
 
Ikväll så är det ju träning, har lite stumma ben och armar så det ska bli så skönt att få träna!
 
Kan man se busigare ut? Haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0