28 oktober 2013

God morgon!
Alltså jag är verkligen sämst på att blogga under helgerna!
I lördags så åkte Johan och jag ut till hans föräldrar och satt och pratade ett tag, Neah hittade på lite nya bus att roa oss med, haha! Sen på kvällen hade vi pizzakväll med Måns och Johanna och så kikade vi på film, mysigt!
Igår började jag dagen med en låång pw med Jossan och Eveline, typ 2.5h gick vi! Väldigt bra gjort med en höggravid Eveline och en Jossan med skavsår! Senare blev det veckohandling och så mys i soffan med en gnällig Neah!
 
Idag vaknade Neah strax efter sju efter en orolig natt, det här med att ställa om klockan är inte riktigt hennes grej måste jag säga! Sitter just nu och äter en sen frukost som består av avokado och kokt ägg, mums! Håller på och tvättar lite också och sen ska jag förbereda lite kalops tror jag! Ska se om Johanna vill följa med ut på en pw också!

Idag är det inget babysim eftersom det är höstlov så jag ska verkligen försöka hitta på lite saker Neah och jag kan göra, men med en bebis som har det knepigt med sömnen så är det verkligen inte det lättaste att roa henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0