30 oktober 2013

Hej på er!
Usch vilken natt vi har haft! Neah har vaknat typ heeela tiden och skrikit rakt ut i sömnen så jag har fått kasta mig upp och ge henne nappen. Men idag sov hon iaf till 7.30 för första gången på ett par dagar så det var skönt! Nu har jag precis ätit frukost så jag sitter och funderar på vad jag vill göra idag. Johan har tagit lite pappaledighet så han är ledig från idag tills på tisdag så jag vill såklart göra massa kul, haha! Jag vill åka till Ikea (men får nog inte med J idag), baka bullar (har inte plats i frysen), hälsa på Johans mormor (det gör vi nog i helgen) osv. Haha! Nej jag skulle verkligen vilja åka till Ikea och köpa typ en hylla eller en bänk så vi kan få lite mer ordning i Neahs rum, så nu gäller det bara att övertala Johan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0