31 oktober 2013

Det blev en tur till Ikea igår iaf, älskade Jompa som ställer upp när Neah och jag vill hitta på saker!
Vi köpte en hylla/bänk till Neahs rum och sen köpte vi en spjälsäng med alla tillbehör som sväronen ska ha hemma hos dom ifall Neah behöver vila eller ska sova över. Avslutade allt med att åka hem till sväronen och fika innan vi åkte hem igen.
 
Nu har jag precis ätit upp min frukost så ska borsta tänderna och sen stoppa in Neah i bilen och så ska vi åka hem till Emma och Julia en stund och umgås med dom och Maria och Vilja. Ska bli riktigt trevligt! Sen ska jag svänga förbi ica lite fort och handla och hämta ut ett paket för i eftermiddag ska jag baka kubb för första gången tänkte jag, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0