14 april 2010

Jaha kom precis hem från jobbet, hade först medicin delegering sen intervjuade en av killarna mig till deras skoltidning, ska verkligen bli kul att läsa. Sen var även min gamla älsklingslärare A-L där, har inte träffat henne på länge så det var jättekul!
Det känns så bra med det här jobbet, alla andra jobb har jag har haft har jag inte riktigt gillat men när jag som nu har varit där så får jag en sån kick, det känns som att det finns en mening i det här jobbet och alla där är så underbara och ja, jag bara älskar allt där! Nu snart måste jag ringa T som jobbar där och prata lite om anställningsbeviset och så sen hoppas jag på att jag kan få jobba riktigt mycket
Nu ska jag fortsätta i mitt lyckorus och fixa lunch och tagga inför tömningen av Ikea ikväll ;)
Ha det bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0