15 april 2010 - Shopping (Igen)

Idag så träffade jag Sussie sen åkte vi och så handlade jag lite mer saker till lägenheten, senare var jag och Johan och skrev på för lägenheten så nu måste vi ringa och beställa internet, telefon och fixa något med elen. Fast det där har jag överlåtit lite till Johan, jag ska börja kika på adressändringar och grejer tror jag, måste även börja packa snart..

Dagens handling:
  • Strykjärn
  • Elvisp
  • Bestick korg (till disken)
  • Topps
  • Plåster
  • Diskhandskar, haha
  • Påslås
  • Muffins formar
  • 3 ugnsformar
  • Smörknivar
  • Plastfolie
  • Bakplåtspapper
  • Aluminiumfolie
  • Fryspåsar
Det var nog allt, sen har vi kollat runt hemma och fått tag i telefon, micro, lite städsaker osv. Det här kommer bli sååå bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0