17 april 2010

Usch känner mig otroligt seg idag, blir nog en väldigt slapp kväll här hos Johan. Börjar känna mig sjuk igen, hostar och håller på så att dricka igår kanske inte var så smart, dock roligt.
Kom hem till Johan vid halv sju igår kväll då bestämdes det att vi skulle ut så efter lite fix så åkte vi till PeMa (Peter och Madde) där Tomi och Torparn var, senare dök även Anna och Linda upp. Blev massa vinintag där och det var verkligen jättetrevligt. Vid tolv drog vi till hantis som totalt sög så vi gick igen vid ett, jag och Johan åkte hem och käkade ist, mycket bra avslut haha. Och ja det var kvällen igår, tack för den folks! Nu ska jag gå och lägga mig i johans säng en stund och vänta på att han har kollat färdigt på fotbollen där nere..

Förresten, idag är det exakt en vecka kvar tills vi drar till Turkiet :D ♥
Hoppas verkligen inte det där töntmolnet håller på och förstör så långt fram för då måste vi boka om allt till i slutet av sommaren som det ser ut nu, Nej hålla tummarna ska jag verkligen göra, Vi SKA iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0