18 april 2010 - Shopping

Nu har Johan och jag varit iväg och handlat lite till lägenheten igen, det mesta var väl inte super akut men jag ser det lite som tröstshopping ifall att vi inte kommer iväg till Turkiet. Förresten så fick vi mail av Ving där dom skrev att om vi inte kommer iväg pga vulkanutbrottet så komme vi få tillbaka alla pengar, och blir det så har vi sagt att vi ska kolla efter en billig resa igen nu snart men finns inte det så bokar vi om till i september eller något ist, iväg ska vi iaf!

Dagens shopping:
En ny finare tvättkorg
Träkavel
En Vas
Bicka
6 Vinglas
En Skål
Kanna
Popcon, haha
"stryk spayflaska"
Brödkniv
Spagettislev
Två stora burka till mjöl och socker
En kaffe burk och en Te buk
Microlock
En shaker (till redning osv)
Skohorn
Vägg-ord - Älskling




Johan, du gör mig till en bättre människa. Jag Älskar Dig


Kommentarer
Postat av: Glennsophie

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-11-30 @ 11:18:59
URL: http://glennsophie.blogyears.com
Postat av: Glennsophie

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-11-30 @ 11:20:46
URL: http://glennsophie.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0