18 april 2010

God morgon!
Idag ska Johan och jag till Västerås och försöka byta vår tvättkorg sen ska vi leta lite nya saker till lägenheten. Och senare ikväll ska jag tillbaka till mamma är det tänkt, kanske är sista gången jag bor där den här veckan, beroende på hur det blir med Turkiet..

Usch jag kommer bli så knäckt om vi inte får åka, fast vi har avbokningsförsäkring så verkar vi ändå inte kunna boka av så vi får tillbaka några pengar, jag ska ringa Ving och fråga lite senare. Meen så läste jag idag också att i Tyskland har dom testflugit i askmolnen och det var inga problem för dom så jag fortsätter hålla tummarna så att vi kanske kommer iväg! Vore tråkigt att bli av med 10 000 bara sådär.... Det som känns så typiskt är att när jag och Johan bokade så sa jag att det inte förvånar mig om det inte blir av av någon anledning för såna här saker som jag alltid ser fram emot brukar kunna skita sig, och ja vad håller det på att göra nu? Jävla skit moln och jävla skit Island!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0