23 april 2010

Vet ni? Imorgon ska jag till TURKIET:D
Eller okej, jag hoppas jag kan åka, har inte kollat nätet på ett dygn men jag har hört att det går ganska bra för arlanda, mihihihihi:D

Nu när jag har fått ur mig det kan jag prata om dagen. Har sjukt ont i halsen fortfarande och börjar tråkigt nog bli riktigt förkyld, men det kan jag leva med. Igår tänkte jag att jag skulle sova ut idag, vaknade kl sju och gick upp kl halv nio haha, så tippat..
Aja idag då, ska börja med att packa färdigt inför Turkiet sen blir det dusch och fix. Senare någon gång ska jag träffa Jossan och förhoppningsvis Linda, saknar mina tjejer så sjukt mycket! Sen ikväll ska jag till Johan och hoppas på att vi kommer iväg i morgon. Ja det är nog min dag, uppdaterar mer senare :)





Jag saknar oss tre så sjukt mycket!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Naaw gullis, :) saknar dig med^^

2010-04-23 @ 14:25:29
Postat av: Linda

Indeed dude! ;)

2010-04-24 @ 00:16:43
URL: http://lindadahlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0