Frågor

Nu såhär i början när man precis har startat en blogg tycker jag det är en hel del som är ganska svårt, därför har jag lite frågor som det vore jätte roligt om någon tog sig tid att svara på :)

1. Kan man ha tidsinställda inlägg här på blogg.se?

2. Kan någon hjälpa mig med en snygg header?

3. Lite allmänna tips om hur man får själva sidan att bli snyggare?

4. Hur och var kan jag se hur många besökare jag har?

Och ja det var det jag kom på just nu, hoppas någon har tid att svara lite




Kommentarer
Postat av: DriftingQueen

om du vill göra din blogg lite snyggare och mer personlig, dvs med egen header och liknande, så finns det jättebra tips på "www.designadinblogg.se". en egen header gör du lättast i photoshop, sen kan du läsa dig till hur du sätter dit den på hemsidan ovan. man kan göra hur mycket olika saker som helst med sin blogg, det är bara kunskapen och fantasin som sätter gränser! antalet besökare hittar du när du är inloggad på bloggkontot, fliken "blogg" och underfliken "statistik". tänk dock på att antalet unika besökare är hur många som har läst bloggen och sidträffar är antalet gånger folk har klickat in på din blogg(samma person räknas här flera gånger), därför är det "unika besökare" som gäller. lycka till! :)

2010-04-19 @ 12:01:31
URL: http://arvidssonmy.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack så mycket för tipsen My, ska kika runt lite nu ;)

2010-04-19 @ 20:13:35
Postat av: Mia

Jag visste inte att du hade blogg, vad roligt :) Säg till om du skulle vilja ha hjälp med något :) Har nämligen haft blogg.se förut :)

2010-04-19 @ 21:32:16
URL: http://www.metrobloggen.se/Miaal
Postat av: Sara

hehe jag startade den ganska nyligen, men gillar det verkligen:P

Jo jag vet, det är perfekt för ofta har jag mycket frågor haha. Om man trycker på min bild så står det typ lite "om mig" vet du hur man gör för att det typ ska stå under bilen? Som på din blogg? :)

2010-04-20 @ 11:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0