Min Torsdag

Jaha var så trött efter jobbet igår så jag skriver vad jag gjorde idag ist.
Började med att jag kom till jobbet till halv elva, jag en boende och en till personal gick och letade saker på en vind som vi sedan prismärkte till deras loppis. Efter det lagade jag lunch och åt med två boende. Blev lite snack framför tv'n efter det och sedan gick jag och fortsatte med loppis sakerna. Det var nog typ det jag höll på med hela eftermiddagen sen vid fyra lagade jag middag, haha alla typ hatar fisk och självklart skulle jag göra fiskgrattäng som ingen ville äta, haha. Senare körde jag en kille till stan så han skulle få sola lite, sen tillbaka till jobbet och så åkte jag, en personal och en boende in till stan igen och grejade lite. Tillbaka på jobbet vid åtta så ville en kille att jag skulle följa med ner till hans lägenhet en stund så vi kilade dit och drack te ett tag innan det var dags för mig att dra mig hemåt. Skön och händelserik dag, dock hade jag sjukt ont i halsen och jag pratar alltid när jag tecknar så det blev inte direkt bättre haha :) Men ja, 10.5h är ju inte fel, klirr i kassan ;)

Förresten, ni som läser, vet ni vad jag jobbar med eller ska jag förklara det någon gång? :)



solros


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0