Peter hjälper Johan att flytta - Vi tittar på!

Tomi har gjort upp lite planer och gjort en grupp på facebook, det här är texten, enjoy haha!



Ja som de flesta av oss vet så har Johan och Sara fixat en lägenhet och det betyder att en massa prylar ska bäras upp till deras hem någon dag efter 9:e maj. Peter har gått ut offentligt och erbjudit sin assistans i denna aktivitet.

Det är dags att vi andra också visar vårt stöd i den här processen. Och på vilket sätt gör vi detta bäst på utan att behöva anstränga oss? Jo! Vi tar med oss diverse utemöbler och tillsammans sätter vi oss ute och tittar på.

Planerna är dessa:

Vi börjar dagen med lite mingel utanför porten med lite gott att dricka och äta, troligtvis blir det grillat.

Efter detta fortsätter vi med lek och spel tills huvudunderhållningen drar igång.

Huvudunderhållningen står Johan och Peter för d.v.s. att bära en massa saker och slita som djur.

Efter detta blir det sedan en liten brasa på kvällen där vi tillsammans berättar och diskuterar om allt vi har sett och varit med om under dagen.

Obs! Viktig information!
Sara som själv kommer delta i att observera händelsen har lovat tillgång till toalett.
Och de som vill ha en bra plats rekommenderas att vara ute i god tid, kanske rent av tälta utanför natten innan.
Samt att tiderna kan komma att ändras då vi ännu inte vet när detta kommer att inträffa.

(Eftersom att jag vet att detta är något vi faktiskt kanske skulle kunna göra på riktigt så vill jag bara understrycka att det här inte är på allvar och jag tänker inte stå för det om andra väljer att fullfölja detta. Dock kan jag inte heller neka att det vore roligt om folk gjorde det och jag skulle defenitivt hänga på då!)

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahahahahaha så jävla bäst xD

2010-04-14 @ 18:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0