13 april 2010

Uppdatering:
Liwi ringde, dom ska fixa tapeterna i hallen och sovrummet och golvet i vardagsrummet, så tapeterna i vardagsrummet skulle vi få diskutera om lite mer. Det tråkiga är bara att vi inte får det fixat fören i höst eftersom det står folk i kö, men så kan det vara, vi är glada iaf!

Har även hunnit umgås lite med Isak nu, pratat lägenhet, telefoner och mat haha. Det är kul nu när han har flyttat ut på landet att man kan umgås så mycket, så det känns lite tråkigt att man kommer missa det när man flyttar, men jag får väl åka hem hit ofta bara :)

Kommentarer
Postat av: Isak

De tycker jag verkligen att du ska. Tycker gott och väl att du kan bo hemma ett år till så jag hinner tröttna på dig ;)

2010-04-13 @ 13:21:32
Postat av: Sara

Haha jag kan komma och bo i erat gästrum när jag tröttnat på Johan ;)

2010-04-13 @ 13:45:09
URL: http://aspsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0