10 augusti 2010

Nu har jag tvättat sen klockan sju och snart tror jag allt är klart, jag är så galet trött och kan för stunden inte andas. Jag hatar att vara förkyld!
Igår hade jag massor jag skulle göra men efter solningen med Anna och efter att vi hade handlat så orkade jag inte mer för jag började känna mig febrig så jag spenderade hela dagen i soffan.
Idag ska jag träffa Jossan lite senare och köpa presenter åt Jonna och titta på One tree hill, äntligen ska vi börja se säsongen vi inte har sett! Jag skulle behöva diska, städa akvariet och plocka lite här hemma med så det ska jag försöka göra snart.
Ikväll ska vi äntligen få upp den stora tavlan och spegeln i hallen och ja efter allt det är jag nog helt död igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0