14 augusti 2010

Hej där!
Jag börjar äntligen att känna mig lite mer som mig själv sen igår, blev lite mycket dricka och vattenpipa där ett tag tror jag men ja det var en bra kväll. Jossan hängde med hem hit och sov och älsklings Johan hade fixat med täcken och grejer. Vaknade vid tolv idag och sen har jag bara slappat, har endast ätit skorpor för vi har ingen frukost och typ ingen mat hemma, haha. Men strax ska vi dra iväg och titta på en dator till mig och sen handla och sen ska vi baka pizza, lovely! Ikväll blir det bio, Inception med Johan, Louise och kanske Anna, det känns som att det här kan bli en riktigt bra dag, om man bortser från bristen på mat, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0