20 augusti 2010

Idag vaknade jag och Johan vid elva taget, precis när vi gått upp ringer Isak och ville komma på kaffe och när han dykt upp kom även Sandra förbi en stund, mycket trevligt! Efter att dom hade försvunnit iväg så åkte vi och handlade och nu har vi precis kommit hem. Jag är helt slut, jätte ont i nacken och ont i huvudet och totalt genom förkyld som vanligt, börjar även känna mig febrig igen. Så jag har pratat med jobbet och ska inte jobba i helgen som det var tänkt, usch det suger verkligen att vara sjuk och inte kunna jobba! Har snart varit sjuk i tre jävla veckor, totalt meningslöst!!
     Nej nu ska jag vila en stund innan oth..


Kommentarer
Postat av: Isak

3veckor? haha. kom igen när du varit sjuk i 3-4månader :P

2010-08-22 @ 23:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0