22 augusti 2010

Den här helgen har varit en riktigt släkt helg, mycket mysigt!
Idag bestämdes det att vi skulle åka ut och fika hos Johans föräldrar så vi plockade upp Anna och deras mormor och så åke vi dit. Massa gott fika blev det och sen kollade vi i fotoalbum, söta ungar dom där två var alltså! Speciellt en viss flodhästJohan, hahahhahaha!! (Förlåt Johan) Sen kopierade/skrev vi ut lite bilder som vi har ramat in här hemma och satt upp i sovrummet, en bild på Johan som liten och en på Johan och hans mormor och morfar, samma på mig men mina bilder blev inte så bra så ska hem till mamma någon dag och leta efter andra bilder.
     Nu ska jag kila lite på tv och sen blir det varma mackor till mat och film mys, idag är det dock Johans tur att välja film, hoppas inte det blir någon så kass som sist!

Förresten, efter mina sjukveckor så tror jag faktiskt att jag börjar bli lite bättre nu, hostar bara lite på morgonen nu men jag är dock ganska snorig fortfarande...




Världens finaste lilla Johan ♥


Kommentarer
Postat av: Balderanneli

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2011-03-24 @ 10:51:39
URL: http://balderanneli.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0