29 augusti 2010

Kvällen igår blev riktigt lyckad och språrad, som vanligt! Vaknade upp vid tolv och mådde inte speciellt bra idag låg på soffan till tre sen sov jag en timme till så nu är jag mig själv igen. Har precis ätit laxsås och pasta som jag fixade iordning och nu väntar jag på att älsklingen och jag ska gå och veckohandla, och en hel del onyttigt hade jag tänkt få med mig hem till kvällen! Nej nu ska jag börja göra mig i ordning

Idag flyttar förresten min Jossimutt hemifrån och iväg till storstaden, helt sjukt att min lilla har blivit så stor, haha! Nu kommer jag inte heller få betalt längre av hennes mamma för att jag är hennes vän, så hur ska jag försörja mig nu Jossan!? Ja det här var inte så bra tänkt va? Hmm, dumma dej att bara flytta sådär utan mig, men jag kommer och hälsar på, vänta du, mig blir du inte av med!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0