3 augusti 2010

Sådär nu är jag vaken igen, eller okej jag har varit det en stund, har rotat runt i pappas kyl och frys och planerat ut vad jag ska laga för delikat lunch till oss. Nu sitter jag på Ikeas hemsida och kikar lite, Johan och jag har sagt länge att vissa saker ska vi köpa när vi fått nya tapeter och nu när vi får det är det ju bara att leta. Nytt soffbord, stor tavla till vardagsrummet, nya vardagsrumsmatta, sängstomme, datastol osv är väl det som är först på listan sen vill vi gärna byta ut tv'n och databordet osv men det får vänta lite till.. Och just ja, en micro tänkte vi kolla på ikväll men Johan har match och jag ska sova hos Jossan så det får väl bli någon annan gång, vi skulle iväg på lördag och leta efter lite saker men då har visst Johan match igen så vi får väl se hur det blir..
Nu ska jag leta vidare, ciaoo

Kommentarer
Postat av: Anna

på söndag då? :) då kan ni ju åka till västerås och kika eller då kanske du jobbar eller? hehe

2010-08-05 @ 11:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0