Gårdagen

Herre gud, man ska vara glad att man lever!
Kvällen igår började med att massa folk drullade in, tror vi var runt 15 st och efter en vild förfest drog nästan alla mot qwarn, dock inte Johan (födelsedagsbarnet själv) för han hade fått i sig lite för mycket så han fick åka hem, haha. På qwarn var det mycket folk och mycket dricka. Vid stängníng drog jag, Jossan och Anna hem till köping igen och till kebaben för mat och sen hem till Anna för vi kom på att vi skulle köra en tjej sleep over där, haha sjukt spårat blev det och vi hade riktigt rolig hela natten, tror vi somnade runt fem och sen vaknade jag och Anna ensama med ansiktena ihoptryckta vid nio haha. Jossan kom indrullandes efter en stund sen låg vi där och summerade natten en stund innan vi tog oss ut på balkongen för lite frisk luft. Nu är jag hemma igen och Anna har nyss dragit, hon jag och johan har legat i sängen och pratat om vad som hände, eftersom Johan misade det, haah ;)
Nej ska tjocka lite chips nu och sen städa upp all skit! 

Tack alla för en så galet bra kväll!

Anna- Hon ba "Gaaahahhahaha" med saliv i hela munnen...
HAHAHAHAHAHAH


Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha aa så sjukt bra kväll, fan vad jag garvar när jag läser i det här inlägget haha^^

2010-08-05 @ 11:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0