Renovering av slottet

Oj, Johan ringde förut och berättade att dom ska komma och byta tapeterna i hallen, vardagsrummet och sovrummet, i MORGON! Vi trodde det inte skulle bli gjort fören i höst men dom hade tydligen tid nu. Det tråkiga är bara att jag antingen är ledig eller jobbar kväll hela veckan så jag tänkte få sova ikapp lite och bara få vara hemma. Men eftersom dom kör 7.15 till troligen kl 4 hela veckan så är det ju bara att glömma, i morgon flyr jag hem till pappa och resten av veckan håller jag på och planerar ut mina flyktställen. Jag är även väldigt nervös över tapetvalen, hoppas allt blir bra!
      Nej nu börjar unga mödrar så ska kika på det innan det är dags att äta och dra till jobbet igen för sen ikväll måste vi ju flytta på typ alla möbler och plocka ner tavlor och gardiner och sånt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0