1 December 2010

God morgon, vaknade elva idag men har precis tagit mig upp ur sängen, som ni kanske förstår är jag sjuk idag. Vaknade med halsont, feber, ont i nacken och huvudvärk, så jag känner mig som en trasa om man nu kan säga så. Men tror det är något som går just nu för var och varannan människa verkar ju ha feber just nu, hoppas bara att det är något som går över fort..

Har så dåligt samvete över att jag är borta från jobbet redan andra veckan men vafan ska man göra, jag ska vila massor idag och hoppas att allt går över fort så jag kanske kan jobba redan i morgon!

Nej nu måste jag leta på mer kläder för det är riktigt kallt här hemma sen ska jag fixa lite frukost..


Förresten, nu är det verkligen inte långt kvar till julafton, wiiiie!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0