15 december 2010

Idag har jag sagt upp mig från 118 700, eller jag och jag alla vi som började samtidigt (4 mer än mig) valde att säga upp oss idag. Vill inte skriva massa dumt eller så om varför för det slår antagligen bara tillbaka på mig i slutändan men ja allt jag kan säga är att Om jag vill jobba på ett dagis, ja då kan jag göra det här i köping..

Idag efter att vi sagt upp oss så gick vi alla (Jag, Therese, Nathalie, Alessandra och Andreas) ner på stan och kikade i affärer och sen vid elva kom Louise till Västerås så då mötte jag upp henne för att kika lite mer. Efter ett tag kom vi på att vi skulle äta sushi till lunch så det blev det, sjukt gott! Sen när vi ätit mötte vi upp Anna för att kolla runt lite mer, köpte mig ett nytt puder som jag ska testa blandannat.
      Vid fyra var orken slut så då tog vi tåget hem till Köping, jag skjutsade hem tjejerna och åkte hem och åt korv med bröd..

Jao och det är väl det jag har hunnit med idag typ, väldigt lyckad dag måste jag säga!

Och om det är någon som tycker det är konstigt att jag inte är ledsen över jobbet så kan jag bara säga att det här är en lättnad för mig och jag vet till 99% att jag kan ringa till ett jobb jag har haft förut i morgon och så kan jag nog börja där igen. Så det löser sig alltid!


Kommentarer
Postat av: Mia

Huvudsaken är ju att du mår bra! Känns det rätt så absolut, då har inte vi andra någonting att klaga på! :) Lycka till med allt och hoppas du får tillbaka det gamla, om det var de du hade innan? :)

2010-12-15 @ 22:16:53
URL: http://miaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0