17 december 2010

Åh jävla blogg.se har varit helt cp så man inte har kunnat blogga och nu har jag glömt allt jag ville skriva..

Igår kom ju som sagt Anna över och så gjorde hon knäck och jag gjorde chokladkola, det blev så himla gott! Lägger jag upp receptet i ett annat inlägg. När hon hade dragit vid halv tio taget satte Johan och jag oss och tittade på Robinson och sen blev det sängen lite senare..
 
Idag sov jag ända till halv tolv, det var verkligen skönt, dock hade jag massa mardrömmar vilket inte är så kul men då är det bra att kunna vakna bredvid sin älskling.. Nu har jag nyss ätit äggmackor, ska ställa mig och diska och damsuga lite fort nu sen fixa mig och dra till Louise för att umgås med henne idag, ska bli trevligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0