23 december 2010

Idag är det redan dan för dopparedan, späännande!

Vaknade inte fören halv tolv idag, men älsklingen och jag bestämde att vi skulle få sova länge idag. Har suttit och kollat runt lite på olika bloggar nu ett  tag så nu är det dags att ta tag i dagen, idag ska det göras massa köttbullar, skinkan ska fixas, ska rensa lite mer i min garderob, prova kläder till kommande saker, fixa massor inför i morgon så det är klar så som packa ner alla julklappar osv. Så ja jag har lite att göra men så ska det vara.
Vet inte vad det blir ikväll än, om det blir bingolotto eller något annat men det bestämmer vi senare tror jag, nej nu ska jag kila in och väcka Jompa lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0