24 december 2010 - Julafton

God jul på er! Hoppas alla har en jätte bra dag som ni får spendera med dom ni tycker om mest! Min dag kommer bli så himla bra, det känner jag på mig!

Ska strax väcka älsklingen som ligger och sover och så ska vi öppna klapparna vi har köpt till varandra, jag vet att han kommer bli såå nöjd! När vi är färdiga så ska jag bege mig hem till pappa i Arboga för att äta julfrukost med honom, mamma, mina syskon med respektive och barn och så farmor så klart. Efter några timmar där kommer Elin och hennes lilla skara åka till Magnus släkt och vi andra åker över till mamma dit även mina kusiner, moster med man, mormor och morfar kommer för att kolla på Kalle Anka, äta mat och bara umgås resten av dagen/ kvällen!

Åh den här dagen kommer bli såå bra och som jag har längtat! Måste bara nämna en extra gång att jag älskar alla mina nära och kära så galet mycket!

Ha en underbar Julafton hörrni!


Min favorit på julafton :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0