25 december 2010

Jag måste säga det igen, jag hade en såå bra dag igår! Började den med att öppna lite paket med älsklingen och båda blev sjukt nöjda! Sen åkte jag hem till pappa och firade där med familjen, vi åt frukost, öppnade paket och sen kröp alla upp i soffan och tittade på Tomtar och Troll filmen som gick på tv. Efter det åkte vi över till mamma och tittade på Kalle Anka, åt mat, hade julklapps utdelning, åt risalamalta, umgicks och sen vid åtta packade jag ihop och åkte hem till mitt hjärta.

Har sittit vid datorn snart en timme nu, ska ta mig något litet att äta snart och sen vid två ska Johan och jag ut till hans föräldrar och äta lite mer julmat. Efter det ska vi hem och jag ska duscha och fixa mig för ikväll är det förfest med alla vännerna hos Peter och sen utgång. Tror alla är sjukt taggade så det kommer bli en sååå bra kväll! 
   
Förresten, har fixat mig en ny mobil, måste åkta och hämta den i veckan bara, niice!

Nej nu ska jag kika på mina julklappar och lite sånt, hörs kanske senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0