28 december 2010

Hade klockan ställd på nio i morse men när jag vaknade av att den skrällde allderless för högt bestämte jag mig för att jag har jullov till januari viket betyder att jag får sova hur mycket jag vill! Somnade om och blev väckt av Linda vid elva ist, haha.

Johan betalar räktningar och jag har nyss ätit lite frukost, är fortfarande hungrick dock så får se om jag orkar fixa en macka till eller inte. Efter vi är klara ska vi fixa oss lite, skriva en inköpslista för veckan och sen dra och veckohandla och när vi ändå är iväg ska vi nog kika lite i några affärer också, skulle behöva köpa mig ett par termobyxor blandannat.

Och sen då? Ja när vi kommer hem igen skulle jag behöva diska, kolla när tvätttiden var för jag har glömt bort när det var och sen behöver jag fixa lite mer med mobilen, sen är det väl dags att laga mat typ.. Skulle vilja hinna umgås lite med en vänn men får se om jag hinner med det eller om det får bli en annan dag.

Och sen är det nog dags att bestämma sig angående nyår, ska man köpa biljett eller sattsa på en stor hemmafest med alla vänner? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0