30 december 2010

Sådär, idag har jag tvättstuga så jag har precis varit nere och satt igång första maskinen. Men det är en sak jag inte kan förstå, hur tänker folk när dom kommer ner efter att deras tvätt tid har slutat och då när dom ser att man står där ställer sig och viker tvätten och börjar torka det som inte är helt tort lite till!? Så höll dom på i en kvart in på min tid och eftersom det inte tar en kvart för mig att sätta på två maskiner fick jag ju först sega massor och sen ändå gå därifrån utan att kunna låsa eftersom dom inte var klara.. Alltså bara för att man är medelålders/gammal så kan man väl inte tro att man kan göra hur som helst!?

Jag skulle verkligen behöva en egen tvättmaskin för varje gång jag ska tvätta är det någon idiot som ska krångla till det!!


Aja åter till det positiva, jag har världens godaste frukost, äggröra, sallad och vatten, mums! Och idag då, ska testa kläder inför i morgon, fixa naglarna och sen testa lite sminkningar. Ska kolla över mitt konto också och se om jag ska kila iväg och klippa mig eller om det får vänta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0