Hemma från doktorn och en mini shoppingtur

Åkte ju som sagt till doktorn tidigare och det visade sig att jag inte har astma men att jag troligen är född med väldigt känsliga slemhinnor vilket gör att när jag blir sjuk så svullnar dom och sen hinner dom aldrig vila eftersom jag hostar så mycket och därför hostar jag lite blod och massa skit. Men hon jag var hos idag skulle prata med min doktor senare och så skulle någon ringa mig för det fanns kanske några tabletter jag skulle kunna äta mot det här, hoppas på något bra iaf!

När jag kom tillbaka till Köping åkte Johan och jag till Jysk och köpte fyra söta små tomtar sen vidare till Willys och handlade lite mjölk och sånt. Har slappat vid datorn med varm choklad och en fralla ett tag men nu ska jag vika lite tvätt och sånt innan det är dags att börja med maten lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0