Hemma igen

Hej där, har inte haft tid att uppdatera idag för det har varit full rulle nästan hela dagen.

Vid elva taget åkte ju jag, Johan och Peter och hjälpte Anna att flytta, sen när vi var klara vid halv tre ungefär så drog vi till donken och köpte mat som vi sedan tog hem hit och åt och tittade på tv till. Jag käkade en lilla menyn och det var såå gott! Sen vid typ sex ringde Anna och Philip och sa att vi skulle komma och få pizza som tack för hjälpen så vi tre drog dit och åt, dock var jag fortfarande så mätt så åt bara tre slizar, men gott var det!
    När vi åkte därifrån så skjutsade Johan mig till Louise så har jag varit där tills nyss och spelat kort med henne, Jonna och Ante, mycket roligt!

Nu ska jag kika lite på pansionersjävlar och fundera över morgondagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0