Julen är här...

Lyssnar på julradion här hemma och drömmer runt, dansade nyss av mig en nagel haha!

Nyss spelades låten Julen är här (med Christer Sjögren och Charlotte Perrelli) och jag måste säga att det verkligen är min favorit jul-låt! Alltid när jag hör den blir jag så varm i hela kroppen, kan bero på att jag har många fina minnen till den. Blandannat så i tvåan på gymnasiet så var vi i teckenspråksklassen med i aulan på julavslutningen och tecknade den här låten till när kören sjöng för hela skolan, så himla roligt! Och innan det så satt jag hemma och lyssnade på den varje dag och övade. Och eftersom det var Jossan som valde den här låten och lärde mig den så tänker jag alltid på henne också när jag hör den :)


Min älskade vän, tänk att vi stått ut med varandra i 4 år!


Kommentarer
Postat av: jossan

är det så länge!? love <3

2010-12-08 @ 21:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0