Julklappar jag fått

I år har jag verkligen bara fått massa saker jag behöver och har önskat mig vilket känns väldigt roligt! Tack alla för dom fina sakerna!

Vad jag har fått är alltså:

Pannband, Eclipse filmen, Ice Age 2 & 3, boken en flickfotografs Bekännelser av Bingo Rimér, Alexander Schulmans självbiografi (bok), 4 par trosor och presentkort på skor för 200kr av Johan.

Hårtork, Ljussläckare, kokbok, höga fina raggsockor och baktillbahör av Elin.

En fin duk som morfar har gjort av mormor och morfar.

Presentkort på ullboden, 250kr av Sväronen.

Halmbock, prydnadsängel och honung av mamma.

Två tomtemuggar, två tomteprydnader och skummtomtar av Louise.

Pulkagrej av Elisabeth

Det var nog allt jag har fått, och ja jag är så nöjd! (om någon undrar varför jag tex inte fått något av min pappa är det för att vi lottar en person i familjen som vi får något av och en man köper till, tex jag fick julklappar av Elin men jag köpte själv till min andra syster stina, kul grej faktiskt!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0