Julklappar jag gett bort

Stina – Jouice press, massage oljor och body lotoion med oliver.
Benjamin- Mössa och byggleksaks satts.
Malin- Tunika och pruttlera.
Agnes- T-shirt och my little ponny.
Johan- Sten ”jag älskar dig” , klocka och Fotball manager 2011.
Mormor och morfar- Kalender från alla barnbarn med respektive och barnbarnsbarn.
Farmor- Mörk choklad med mint.
Elisabeth- Honung med hjortron och en krydda till fisk och kyckling.
Louise-Ögonfransböjare, Ögonskugga och en sminkborste. Och en liten tourial om hur man gör skuggningar med ögonskuggor.
Och till mig och Johan från Tomten – Röd godisskål och ett pastamått.

Jag hoppas alla är nöjda med det dom fått men det känns iaf som att jag har lyckats bra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0