Min dag

Nu är vi hemma igen efter en dag med full fart. Åkte ju som sagt till Arboga tidigare och där bakade vi mintkola, knäck och lussebullar och så åt vi god mat. Vi firade även jul med Elisabeth lite i förskott eftersom hon åker till Kiruna över jul och då fick jag en stor plast grej som man åker i snön med och hon fick kryddor och hjortron honung av mig. 
      När vi bakat och haft oss så gick vi ut en stund så ungarna kunde testa att åka på min pulkagrejs och sen åkte vi till Köping och in till Willys för att handla all mat inför jul. Närstan 1000kr gick det på, men det är det verkligen värt när man får så mycket god mat, lixom julskinka, jag kan inte bärga mig!!

Nu ska jag sitta och slappa lite vid datorn sen duscha och sen ska Johan och jag titta på Robinson finalen från igår, och sen blir det nog lite filmkik och massa godis, mys söndag!




Förresten, påminn mig att börja träna efter jul! För med all mat jag har tänkt äta kommer jag rulla fram! Hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0