Min effektiva fredag

Kom till jobbet vid halv åtta, satte mig och surfade runt lite och sen vid åtta var det som vanligt dags för möte, efter mötet hann jag ringa ett samtal och sen lägger alla servrar av för alla våra kontor. Så alla sätter sig och spelar Helicopter (har nytt rekord igen förresten, 1607) och det höll vi på med fram till lunchen då åt vi och sen blev det en shopping tur med Therese och Nathalie, hämtade ut mina tabletter och kikade runt lite. När vi kom tillbaka vid ett igen så hade servrarna börjat fungera igen men nej då blev det fel på telefonerna så då blev det lite spel ett tag till. Vid halv tre kunde vi börja ringa kunder igen, haha!

Nu har jag nyss ätit så mycket mat att jag snart spricker, idag gjorde vi egen potatissallad, fläskfile och sallad. Nu ska älsklingen och jag invänta Idol och ja det är nog det vi hinner med innan jag somnar. Fast lite tv spel vore inte heller helt fel, hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0