Mini jul och sminkskola

Nu är jag hemma från Louise igen, har precis börjat med maten så idag blir det pommes och hamburgare, sjukt lätt och sååå gott!
    Louise och jag firade ju en mini julafton tillsammans idag så då gav jag henne en ögonfransböjare/tång, ögonskugga och ögonskuggs borste och så visade jag hur hon skulle göra för att fixa en snygg make, gick bättre än förväntat för Louisan måste jag säga, haha! Och förövrigt, att titta på någon som använder ögonfranstång för första gången kan vara sjukt kul, hahhaha!
    Av Louise fick jag två fina juliga koppar, skumtomtar och två mjuka tomteprydnader som nu har tagit plats under granen, tack så jätte mycket vännen!

När jag kom hem fick jag även se att jag ska få in lite lön på mitt konto för mina 15 timmar på träningsskolan och jag får mer än vad jag hade trott så det var verkligen en glad överraskning, och riktigt bra timlön har jag tydligen också, inte helt fel!

Nej nu ska jag ut och titta till maten och sen tjata på att Anna ska komma och mysa med mig ikväll..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0